היופי במוסר האסלאמי הוביל אותו להיות מוסלמי

עברית חדשות אסלאמיות, טנג'ונג ענים ירושלים - יום אחד כשירד גשם בניו יורק, הייתי עסוק בסחיבת המון דברים ביד שמאל, בזמן שיד ימין שלי הייתה משמשת לסחיבת בני. באותה תקופה ממש הוצפתי. לפתע ניגשה אלי אישה והציעה לעזור. היא אישה בת ארבעים, הפנים שלה די יפות. בביטוי רציני הוא שאל אותי, "אתה זקוק לעזרה? הייתי מאוד מבולבל באותה תקופה, המוח שלי היה עסוק במטען וילדים, כי המצב שלי היה ממש כאוטי באותה תקופה, סוף סוף אמרתי לאישה," כן, אני זקוק לעזרתכם. "הוא גם הביא את המזוודות שלי ולקח אותי לבית.

הגענו הביתה רטובים. ואז אני מזמין את האישה לבית לשתות קפה כסימן הכרת תודה אליו. בהבעה מאושרת הוא נענה להצעה שלי. אחרי שתיית קפה, פטפטנו. הוא שאל אותי, "אתה מוסלמי?" חייכתי ועניתי על השאלה "כן, ברור שאתה יודע את זה דרך החיג'אב שלי. ואתה? ", שאלתי אותו בחזרה. בקול נמוך ענה, "אני נוצרי."

אמרתי לו "ברוך הבא ותודה רבה על עזרתך."

הוא ענה, "חשבתי שתבעט אותי."

הופתעתי לשמוע את התשובה ושאלתי אותו "למה אתה אומר את זה, האם רק בגלל הדת שלך הייתי עושה את זה?" ואז חייכתי אליו והמשכתי בשיחתי, "זה לא מהאסלאם, כי האיסלאם מכבד דתות אחרות. אלמדולילה, האיסלאם הוא דת רחבה ופתוחה לכל אחד. פעם שאלנו ושואלים אותנו על הכל. ואז הדלת לבית שלי תיפתח עבורך, ואני אנסה לענות על השאלות שעולות בראשך לגבי האיסלאם, ברוך השם, "אללה".

האישה עזבה את ביתי כשהיא מאושרת. הוא נראה מאוד שמח להיות חברים איתי. מאז אותו יום האישה ביקרה אותי תמיד ונתתי לה הזדמנות לשאול. מתוצאות השאלה והתשובה אני יכול להסיק שיש לו מחשבות שגויות לגבי האיסלאם והמוסלמים. לאט לאט חשיבתו החלה להיפתח והחלה לצמוח בו אהבה לדת הזו שהייתי גאה בה. בפגישת השאלה והתשובה שלנו ניסיתי לא לפגוע ברגשותיו על ידי פגיעה בדתו.

אבל מה קרה ? התברר שכמה מחבריי פנו ממני כשגילו שאני חברות עם לא-מוסלמים. למעשה, הם לא רצו לראות אותי, כשביקרתי בביתם. והלעג שלהם הולך וגובר מיום ליום. "איך אתה יכול להזמין אותו לביתך? איך אתה מאפשר לזה לזהם את גאוותך? איך אתה יכול להתפלל בזמן שהוא יושב מתוק לידך? ", התבדחו עליי.

תמיד התכוונתי להסביר להם שהאסלאם הורה להטיף לעם הספר. התעלמתי מהם ונשארתי ידיד עם החברים החדשים שלי שמתקרבים אלי מיום ליום. יום אחד הופתעתי, כששאל אותי על ספרים שתורגמו מערבית לאנגלית שדנו באיסלאם.

בליבי אני מרוצה מאושר מהתגובה החיובית שלו במהירות זו. התחלתי לקנות ספרים עבורו. קניתי עבורו תרגום של הקוראן. לעתים קרובות מדי הוא שואל אותי שאלות על האיסלאם. אם אני מתקשה לענות על שאלות אני מייד פונה לאחד המטיפים. קיבלתי ממנו תשובה מספקת.

יום אחר יום, חודש אחר חודש ושנה אחר שנה החבר שלי הופך להבנה יותר לגבי האיסלאם. יום אחד, כשלימדתי את ילדיי אל-איכאלאש, הדלת שלי נקשה. כשפתחתי אותו, הופתעתי ממה שראיתי. ידידי הנוצרי חייך אלי. החיג'אב הירוק שקשרה סביב ראשה היה יפהפה. בשמחה הוא אמר, "היום הכרזתי להתאסלם. אני רוצה שתהיה האדם הראשון שאני מספר על זה. "

אי אפשר לתאר באמת אושר כשהוא חיבק אותי בדמעות. אני אומר לו:

الحمد لله الذي هدانا لهذا

"השבח לאללה שהצביע לנו על ההנחיה הזו."

הוא המשיך בדברי,

وما كنا لنهتدي لو لا أن هدانا الله

"ולא היינו מקבלים מושג אם רק אלוהים לא היה מורה לנו."

כמה ימים לאחר מכן, הזמנתי את חברי. הצגתי להם את ידידי המוסלמים החדשים. בליבי אני מקווה שהם יכולים לקחת לקחים יקרי ערך מההתנסויות שלי מאוד מועילים ואי אפשר לשכוח אותם.
Share on Google Plus

About RBNS Movie

זהו תיאור קצר בגוש המחברים אודות המחבר. אתה עורך אותו על ידי הזנת טקסט בשדה המידע הביוגרפי בחלונית מנהל המשתמש.

0 comments:

Post a Comment